.......

.......

.......

ASSALAMU'ALAYKUWM DAN SALAM SEJAHTERA

Khamis, 25 Februari 2010

Syar'ie la sangat hukuman Syariah kat MalaysiaL nih...

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasihani aku mulakan bicara aku...

Dengar katanyalah... Lim Kit Siang mengkritik hukuman sebat yang dilaksanakan oleh Jabatan Agama Islam Pahang keatas 3 betina yang sabit kesalahan meminum Arak... maka mulalah panas orang-orang melayu UMNO iaitu kaum binatang yang lebih hina dari binatang itu akibat di terkena tiupan angin Asobiyyah dari Utusan Melayu (Semoga Allah mengharamkan gaji pekerja2 under utusan Melayu) dengan 1 Matlamat, menuju 1 Malaysia untuk melayu sahaja...

Kalau Kit Siang mau kutuk, kutuk ajalah... tapi Binatang Melayu kena ingat... di sana ada ribuan peminum arak yang berbangsa Binatang Melayu kutuk dan itu korang kena heran kenapa mesti diorang yang Melayu kutuk kerja tangan orang melayu... kena ingat... bahawa apa yang JAIP buat... bukan dari Syariah... dan itulah hukuman syariah yang tidak syar'ie...

KEPALA BAPAK KORANG LA YANG KATA SISTEM HUKUMAN SYARIAH DI MALAYSIA ADALAH SISTEM SYAR'IE

Saidina Umar mendera peminum arak 80 kali... Saidina Ali mendera peminum arak 40 kali... itu time pemerintahan khulafa' Ar- Rhosyidin... nak ikut 80 tak pa ikut 40 pun tak pa.... tak salah ikut apa yang sahabat Nabi S.A.W buat...

Kita di Malaysia, 6 kali sebat... ikut sapa weh??? ikut kesian bukan ikut sahabat Nabi S.A.W... ikut kesian cam tu... sebat 6 kali... ikut sahabat RhodiyAllahu Anhum dikira kejam dan tidak bberperikemanusiaan... itu kepale hutaq binatang Melayu... semua ikut kesian... semua itu... semua ini... nak tunjuk Islam nih Indah... Islam nih agama Nasihat... sampai berani ubah apa yang Allah tetapkan dan apa yang Nabi Muhammad S.A.W tetapkan???

((( Kita bukan tak nak buat... tapi kita tak nak timbul fitnah dikalangan kaum bukan Islam itu aje...)))

Ustaz, itu jawapan ko yang paling bodoh aku penah dengar... punya berlapik... tapi kalau orang yang kutuk kerajaan korang tak nak cakap berlapik pulak... memang betul Allah cakap korang nih ANJING!!!...

Korang nih punya nak isu perut anak bini korang dengan makanan Anjing yang disediakan oleh kerajaan... sampai korang lapik yang halal, yang haram tak lapik pulak...

((( Buktikan apa yang kami tak tegur apa yang diharamkan oleh Syariat??? cakap tu elok2 sikit jangan kasar dan biadap bahasa tu )))

Aku nak cakap elok2 dengan ko??? sori laa... daripada aku cakap dengan manusia yang berakal nak jadi serupa anjing jugak turut apa yang kerajaan nak... baik aku bercakap lembut dengan anjing... ko nak bukti ape anjing???

yang haram tak lapik ka??? ya...

Korang masih lagi dengan kerajaan Melayu Murtad nih untuk apa??? untuk apa korang bersama kerajaan ini??? buat apa korang bela dan membina hasanah untuk kerajaan melayu Murtad ini??? untuk apa??? untuk maksiat anak-anak binatang Melayu korang kan??? yang bersepahan di Kuala Lumpur tu... itulah sampah masyarakat yang sebenar... bukan aku... orang yang tak ikut Islam tu lah sebenar-benar sampah....

baik soalan aku... kenapa benda haram korang tak nak lawan habis-habisan???? kenapa korang tak berani tegur bila time tu ada maksiat... kenapa korang tak berani tegur secara terbuka bid'ah yang dilakukan oleh pemimpin... korang asyik tegur bid'ah yang dilakukan oleh Masyarakat bila bid'ah bawah nak selesai sedangkan bid'ah kepala bapak korang tu still letakkan kalungan bunga di Tunggul Negara??? kalau korang kata itu sebagai penghormatan... kat ka'bah sekarang nih penuh lagi dengan berhala-berhala tu lagi.... NATANG!!!

Kalau aku nak cakap benda tu kat korang pun banyak... banyak... penat aku nak cakap... kalau aku cakap... serupa air di keladi... lekat pastu sentuh terus turun... kalau bahasa aku nih biadap... aku nak cakap apa lagi yang lembut pada korang dan korang bacul macam pondan tak buat tu tak nak buat nih... tak nak haram tu tak nak haram nih...

aku nih benci laa nak cakap lemah lembut gemalai dengan orang yang jenis cam korang dan sama waktu dengan korang...

last skali... Lim Kit Siang kutuk hukuman sebat tu... aku sokong... sokong aaa sebab bukan hukuman Syar'ie... kepala bapak korang la hukuman korang guna tu hukuman Syar'ie tu bukan syar'ie tu TAIK.... kalau korang sokong taik... nape tak letak taik korang kat atas meja makan??? sebab tak molek la korang tak nak letak... cuba molek... sama la jugak nak sokong buat apa... Sahabat Nabi S.A.W sebat 40 kali 80 kali korang just 6???? giler...giler...

Wallahua'lam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan