.......

.......

.......

ASSALAMU'ALAYKUWM DAN SALAM SEJAHTERA

Ahad, 21 Februari 2010

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasihani...

Inilah aku, Generasi waris perang badar mulai angkat bicara...

Oleh yang demikian polisi utama aku adalah...

"YANG HAQ ITU HAQ, BAGAIMANA BISA DICAMPUR ADUKKAN DENGAN BATIL"

Alhamdulillah, smpai sekarang ini, ceramah tak pernah lekang, tetapi halangannya ialah peperiksaan kolej. Biasalah itu, kena juga ada rancangan masa kerana Saidina Ali pernah berpesan.... jika hidup tiada perancangan, maka ianya mati... lebih kurang cam tu laa pesanan Saidina Ali KRW...

Jika korang tanya aku, apakah komen aku tentang Anwar Ibrahim????

Bagaimana bisa aku mahu mengikut rentak sebahagian manusia menuduh beliau seorang peliwat sedangkan aku tidak tahu, bagaimana boleh dipercayai bukti dari sang perancang sedang sang perancang itu penjenayah... apakah gila oleh mu wahai yang betanya... bisakah kamu mempercayai kata-kata dari perogol ibu dan kakak mu???...

Jika korang tanya aku, apakah komen aku tentang Pakatan Rakyat???

Apakah yang kamu mahukan lagi???, apakah kamu tidak mahu memberikan peluang kepada mereka untuk memerintah, apakah masalah bagi dirimu??? Antara lain dan tidak bukan masalah bagi dirimu adalah kerana takut kehilangan bangsa melayu... apakah mereka sebelum ini melindungi kaum mereka sendiri???

Apa kena dengan pandangan mu wahai yang bertanya, kerajaan Melayu Murtad pimpinan UMNO/BN sudah lama menjarah dan meratah dan memusnahkan kehidupan manusia di bumi Malaysia dengan menolak Hukum Allahu Azza wa Jalla... apakah kamu lebih cintakan mereka dari mereka yang soleh, jujur dan amanah??? apakah kamu mencintai pengkhianat??? sudahku bilang kamu memang gila kerana kamu bisa lagi memberikan kepercayaan kepada si perogol ibu dan kakakmu dan juga para pembunuh ayahmu...

Tidakkah kamu melihat wahai orang yang bertanya, bukankah suruhanjaya kira-kira negara sudah memberikan pengiktirafan kepada KEDAH dan PULAU PINANG dalam mengurus wang negeri... apakah masalah bagimu wahai orang yang bertanya??? adakah kamu mahu bertanya mewakili penyamun2, perogol, ibu, ayah dan kakakmu??? ketahuilah oleh kamu, aku sama sekali tidak berminat untuk membincangkan hal2 Asobiyyah, pergi jahanamlah dengan adat2 Khurafat mu itu yang terdiri dari tarian dan silat2 mu itu... rujukilah kembali dengan polisi utama diriku di atas... duhai.... benar2 kamu ini sudah gila...

Andainya kamu mengatakan DAP sang Chouvenis, apakah kamu mahu panggil kepada UMNO yang membunuh saudara-saudara kita di Kg. Memali??? andai kata DAP membunuh saudara-saudara kita di Kg. Memali sedikit aku tidak hairan kerana mereka bukan Islam tetapi orang Islam membunuh orang Islam??? orang Ahlu Sunnah wal Jamaah membunuh orang Ahlu Sunnah wal Jamaah???...

Andainya kamu mengatakan DAP melarang itu dan ini demi untuk memadamkan Dinullah di bumi Malaysia ini, aku mahu bertanya kepada kamu.... siapakah yang menutup Sekolah Agama Rakyat??? Cina??? india??? Hindu??? buddha??? Kristian??? Yahudi??? apakah Dr. Mahathir Laknatullahi 3alayh ketika itu luar agama Islam??? dia Islam, dia Ahlu Sunnah wal Jamaah... Walakin... dialah yang melakukan semua itu... andaikata mahu hidup kembali haruslah tunduk sujud melutut kepada kerajaan Melayu Murtad, yang mana wajib ajar ini tinggalkan itu... tiada kesalahan untuk mereka berpaut kepada kerajaan Melayu Murtad kerana anak2 didik di dalam sekolah agama itu akan membunuh kerajaan Melayu Murtad itu dengan Demokrasi atau dengan Jihad Qital... maka bersayugialah wahai kerajaan Melayu Murtad, Hari ini atau esok.... kau runtuh jua...

Sebagai menghabiskan hujah ini... aku pesankan lagi polisi utama aku kepada kamu...

"JANGAN KATAKAN KAMU ADALAH SAUDARA SE-ISLAM KU.... SELAGI MANA KAMU MENYOKONG SEBAHAGIAN UMAT ISLAM MENZALIMI UMAT ISLAM YANG LAIN... JANGAN KATAKAN KAMU ADALAH SAUDARA SE-ISLAM KU SEALIRAN DARAH DARI DUA IBU DAN AYAHKU... SEANDAINYA KAMU MEYAKINI SISTEM KUFFAR TERLAKNAT DAN MERAGUI SISTEM DARI ALLAH SANG PENCIPTA ALAM... SEDETIK DAN SEZAMAN KEANGKUHAN MU TIDAK MAHU KEMBALI KEPADA ISLAM DEN BERSINGKAP ANGKUH DAN SOMBONG KE ATAS PERJUANGAN SAUDARA-SAUDARA SE-ISLAM KAMU??? MAKA DENGAN SENDIRINYA PUTUS HUBUNGAN AKU DAN KAMU MELALUI AQIDAH... BAGAIMANA BISA AKU MAHU MENGAKU KAMU ADALAH SAUDARA AKU SEDANG KAMU BERJUANG MEMERANGI SYIAR ALLAH??? BAGAIMANA BISA ADIK MAHU MENGAKU ABANG KANDUNG, KETIKA ABANG KANDUNG MEMERANGI IBU DAN AYAH YANG TERCINTA???"

Kalau korang tanyakan pada aku, apakah komen aku tentang demokrasi...

Aku pesan pada korang...

Andai kamu mahu mengikut sistem itu, ikut sajalah, andai rasa sistem itu sesuai maka ikut sajalah, andai rasa sistem itu bisa menunduk dan membenamkan suara-suara pengganas Melayu Murtad maka teruskanlah... jalan kamu adalah jalan kamu... jalan aku adalah jalan aku... aku bimbang apabila ada khabar mengatakan ianya membawa kepada kesyirikan dengan mengundi hukum Allah...

cukuplah aku mengikuti gerakan Islam dan aku ada cara tersendiri untuk menentang kerajaan Melayu Murtad itu...

Wallahua'lam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan