.......

.......

.......

ASSALAMU'ALAYKUWM DAN SALAM SEJAHTERA

Khamis, 22 April 2010

Kalau Blair dibaling selipar.... API yang mematikan untuk Dr. Mahathir!!!

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasihani...

Sesungguhnya penjenayah yang membunuh saudara se-Islam di Kg. Memali makin lantang dan makin menggila... seolah-olah dia fikir bahawa tangan2 dia kering dari darah2 umat Islam... akan tetapi dia mesti ingat, pemuda2 Islam yang shodiq, yang menyintai mati di Jalan Allah tidak akan lupa akan jenayah yang dilakukan oleh manusia yang bernama Dr. Mahathir.

Aq tdi bca Utusan Melayu Laknat (semestinya UMNO) ada mencatat:

"Dia seorang penjenayah yang mengaku berbohong semasa menyerang Iraq bersama sekutunya, orang yang bertanggungjawab menyebabkan kematian lebih sejuta rakyat Iraq yang tidak berdosa tidak harus diterima kedatangannya di negara ini.

Bagaimana ada orang yang boleh fikir orang ini boleh jadi penasihat dan memberi pendapat tentang sesuatu perkara, saya tidak boleh faham kerana lelaki ini bertanggungjawab terhadap kemusnahan Iraq."


Kepadamu wahai Dr. Mahathir,
Apa hang nih lupa ka??? sapa yg bunuh umat Islam di Kg. Memali, hg tuduh kawan tu penjenayah padahal tangan hang tu pun masih lagi ada darah umat Islam di Kg. Memali... hg lupa ka wahai orang tua laknat???

Hg takkan bunuh orang Kg. Memali klu depa kata hanglah pemberi rezeki dan nikmat kepada depa, akan tetapi depa dibunuh kerana depa kata Allah yang memberi rezeki dan nikmat kepada depa. Bukan hg!!!

Hg nak tuduh Tony Bliar sebagai penjenayah tapi hg lupa ka yang hg bunuh tu sapa???

Orang Islam di Kg. Memali bukan Cina bukan India tidaklah pula Siam...
Orang Islam di Kg. Memali tu beragama Islam dan bukan Hindu, Buddha dan tidak pula siam...

Orang Islam di Kg. Memali tu orang MELAYU... beragama ISLAM tapi apa hang buat??? hang bunuh depa...

Kalau nak tuduh depa pengikut ajaran sesat...

1) Pemimpin Al-Arqam boleh la pulak hg cekup dia elok2...
2) Kerajaan cekup Kahar Ahmad elok2 boleh la pulak...

tapi kenapa Ustaz Ibrahim Libya di bunuh??? kenapa tidak mahu di tangkap??? antara lain dan tidak bukan kerana Tuhan Ustaz Ibrahim Libya dan pengikut dia adalah ALLAH... kerana Tuhan mereka Allah maka mereka dibunuh!!!

Ya Allah, celakalah kedua-dua tangan anggota polis lelaki dan perempuan yang terlibat dengan operasi Memali...

Oleh yang demikian wahai orang tua laknat,
Kalau Blair penjenayah, hg sapa pulak??? hg tu bapak penjenayah... lebih hebat dari YAHUDI-ZIONIS!!! Hg tak yah tuduh apa2 tapi cermin diri hang tu...

Nabi S.A.W pernah berpesan dalam Hadis: Sekiranya Ka'abah diruntuhkan batu demi batu, itu adalah ringan disisi Allah daripada tumpahnya darah Kaum Muslimin...

Kepada PERKASA, PEKIDA dan PEWARIS...

Apakah reaksi hgpa kepada umat Islam di Kg. Memali yang dibunuh??? apakah depa tu orang melayu atau orang cina??? hgpa hnya tau perjuang bangsa melayu sedang perjuangan bangsa adalah perjuangan yang dikutuk oleh Nabi Muhammad S.A.W... jadi apa kejadahnya wujudnya hgpa dimuka bumi Malaysia nih??? klu hgpa mengatakan mereka yang dibunuh oleh rejim mahathir laknatullah tu adalah pengikut ajaran sesat... maka teruskanlah berjuang untuk membela melayu... demi Allah, akan ada kelompok yang sekarang ini sedang menenun kain kafan mereka dengan darah2 manusia laknat...

Wallahua'lam....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan